wtorek, 16 lipca 2013

Kilka słów o sobie



Cześć.

         Nazywam się Ania, mam 22 lata, obecnie jestem studentką dietetyki. W wolnych chwilach lubię tańczyć, oglądać filmy oraz czytać książki. Moim marzeniem jest zwiedzenie całej Europy oraz odbycie podróży do Ameryki Północnej.

       Postanowiłam stworzyć tego bloga, ponieważ chciałabym podzielić się z Wami moimi zainteresowaniami dotyczącymi zdrowego odżywiania. Zamierzam umieszczać tutaj informację o nowinkach dietetycznych, stosowaniu różnych diet czy też wskazówki dotyczące odżywiania w poszczególnych jednostkach chorobowych.

     Większość umieszczanych przeze mnie zdjęć, niestety nie jest mojego autorstwa.




Zachęcam do czytania i komentowania.
Pozdrawiam


2 komentarze:

  1. Zjadałam kredę w dzieciństwie... Ale chyba mi już przeszło.
    M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chyba jadłam szkło, albo piasek ... dawno dawno temu, ale to podobno przypadłość każdego dziecka ;)
    Didi

    OdpowiedzUsuń