piątek, 14 lutego 2014

Galaretka

Dzisiaj z okazji Walentynek postanowiłam zrobić coś na słodko i przyrządziłam dwu smakową galaretkę z owocami, bitą śmietaną i nie tylko ;)

Sposób wykonania:
Galaretę o smaku owoców leśnych przyrządziłam według instrukcji umieszczonej na opakowaniu, dzień przed urządzaniem przyjęcia.

W dniu przyjęcia, na stężałą galaretkę położyłam kawałki pokrojonego banana i zalałam galaretką o smaku cytrynowym (przyrządzoną według instrukcji umieszczonej na opakowaniu).

Na stężałą galaretką położyłam cząstki mandarynek, na to nałożyłam bitą śmietanę, całość posypałam startą gorzką czekoladką oraz kolorową posypką do ciast. Na wierzch położyłam truskawki z puszki.

Sposób przyrządzenia bitej śmietany:
Do śmietany o zawartości 30% tłuszczu dosypałam 3 łyżki cukru pudru (można także dodać cukier waniliowy według uznania). Całość ubiłam na sztywną pianę. Śmietana przed ubijaniem powinna być dobrze schłodzona.


Smacznego! :)

4 komentarze:

  1. Az szkoda jeść, tak ładnie wygląda :) Didi

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda apetycznie !
    Jedną proszę mi zostawić :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy - już za późno, zapraszam na degustację następnym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ^^ :) Ankaaa zjadłabym płynąc Łodzią na zajęcia:D

    OdpowiedzUsuń